nokian wr d3 i wr d4

Nokian WR D3 i WR D4 – najbolje ocenjene zimske gume

Nokian WR D3 i WR D4 zimske gume predstavljaju savršen spoj bezbednosti na drumu i bezbrižnog uživanja u vožnji tokom umerenih i varljivih Centralnoevropskih zima.

Prvoklasno prijanjanje će vam omogućiti odličnu kontrolu vozila na mokrim i snežnim putevima, pa pre polaska na put, kao što i sam proizvođač naglašava, nećete morati previše da vodite računa o vremenskoj prognozi.

Nokian WR D4 pneumatik dolazi u veličinama od 14 do 20 inča (cola), sa indeksima brzine od Q (160 km/h) do W (270 km/h) i koristi se na automobilima srednje veličine i velike snage motora, dok Nokian WR D3 pneumatik pokriva veličine od 13 do 17 inča (cola) i svoju primenu nalazi uglavnom na malim i srednjim porodičnim automobilima.

 

Prilagođene centralno evropskim vremenskim uslovima

Prethodnih godina smo svedoci sve blažih zima na području Centralne evrope gde su sve više zastupljene kiše i bljuzgavice, ali i duži periodi suvog vremena. Upravo je Nokian WR D4 pneumatik kreiran za najrazličitije vremenske prilike i predstavlja sintezu ekspertiza iz različitih oblasti u kompaniji Nokian; to je pneumatik visokih ekoloških normi koji je usavršen upravo za promenljive uslove. Ova beskompromisna zimska guma predstavlja naslednika Nokian WR D3, pneumatika koji je višestruki pobednik u poređenjima zimskih guma u svetskim auto-moto časopisima.

Nokian WR D4 guma je prošla kroz nekoliko autentičnih faza testiranja u jednoj od vodećih svetskih kompanija za proizvodnju pneumatika. Jedinstven način testiranja guma na uslove bljuzgavice dostupan u Nokian test centru je optimizovao ove specifične uslove pneumatika.

Obimno istraživanje dopunjeno je u arktičkim uslovima Nokian test centra koji se nalazi u gradu Ivalo na krajnjem severu Finske. Pored “kraljevine leda i snega”, značajno poboljšanje karakteristika Nokian WR D4 pneumatika na uslove mokrog i suvog puta izvršeno je u nekoliko test centara širom Centralne evrope.

 

Glavne inovacije na Nokian WR D4 pneumatiku:

Nokian blokovi sa optimalnim lamelicama– Veće zimsko prijanjanje, bolji osećaj upravljanja.
Svaki blok gazećeg sloja i lamelice u dezenu gazećeg sloja imaju precizan oblik i ulogu, a to se može osetiti u odličnom prijanjanju i osobinama uprvljanja vozilom.

Veće središnje rebro za bolje upravljanje– Kontrolisano upravljanje.
U centralnom delu pneumatika dominira snažno i masivno središnje rebro. Lamelice čvrstog središnjeg rebra ne prolaze kroz čitavu širinu, što poboljšava preciznost i podstiče kontrolu rukovanja vozilom.

performanse guma 2

Blokovi za snežne performanse – Maksimalno prijanjanje po snežnim uslovima.
Blokovi manjih dimenzija koji se nalaze kako na spoljnoj, tako i na unutraškoj strani pneumatika, izpunjeni su lamelicama od kojih je svaka druga usmerena u suprotnu stranu. Blokovi gazećeg sloja su podeljeni u grupe od po tri i imaju ručice za podupiranje na dnu žljebova kako bi se poboljšalo rukovanje.

(Kruti) blokovi za upravljanje – Bolje prijanjanje i osećaj vožnje.
Ova vrsta blokova ima čvrste lamelice kako bi se unapredila trakcija; blokovi postaju sve tanji od sredine ka rubu gume. Ovakav dizajn poboljšava prijanjanje na snegu, kao i osećaj prilikom vožnje. U ovom slučaju lamelice služe za bolje performanse blokova (koji se nalaze u središnjem delu ruba) prilikom kočenja i ubrzavanja, kada je ustvari prijanjanje i najbitnije.

Nokian Twin Trac silikatna guma – Precizno prijanjanje, odlična otpornost na habanje, niska potrošnja goriva.
Jedinstven način proizvodnje Nokian Twin Trac silikatne gume koja se sastoji od prirodne gume, silike i ulja od kanole obezbeđuje vrhunske performanse na snegu i vlažnom prijanjanju. Velika količina prirodne gume i ulja od kanole obezbeđuje da odlično zimsko prijanjanje ostane nepromenjeno čak i kada se temperature menjaju,a kilometraža povećava. Izuzetno mali otpor kotrljanja rezultira malom potrošnjom goriva.

Ojačanje za duboki sneg – Prijanjanje za ekstremne uslove.
Specijalno dizajnirani pojasevi na rubovima gume obezbeđuju dodatno prijanjanje prilikom skretanja i generalno vožnje u uslovima dubokog snega.

Izbacivanje bljuzgavice – Efektivno sprečava “akvaplaning” i obezbeđuje izbacivanje bljuzgavice.
Zakošeni profili na rubu gazećeg sloja zaduženi su za izbacivanje vode iz žljebova pneumatika.

performanse guma 1

Tehnologija “tihog spoljašnjeg zida” – Veći komfor tokom vožnje.
Specijalno skrojena guma koja se nalazi između spoljašnjeg zida i gazećeg sloja filtrira zvuk i vibracije tokom vožnje i sprečava brujanje koje dolazi iz spoljašnjeg zida i smeta vozaču i putnicima.

prve zimske gume
Gde i kada su nastale prve zimske gume
Prethodni tekst
kako da gume traju duze
(SAVETI) – Kako produžiti vek trajanja auto guma
Sledeći tekst

Comments are closed.