Sa ponosom možemo reći da je servis Srdanov dugogodišnji član Vianor porodice koja se iz dana u dan razvija i širi zadivljujućim tempom. U nastavku ćemo vas upoznati sa misijom i vizijom kompanije Vianor, a samim tim i našeg servisa kao jednog od dugogodišnjih i uspešnih saradnika ovog svetski priznatog brenda.
Autoservis Srdanov se trudi da posluje u skladu sa vrednostima koje neguje kompanija Vianor, a to su preduzetnički talenat, inventivnost i timski duh. Cenimo saradnju sa našim klijentima i imamo maksimalno razumevanje prema njihovim potrebama kako bismo mogli aktivno da im pružamo visokokvalitetne usluge.

Želja za borbom u timu
Radimo u atmosferi iskrenog zadovoljstva i akcije. Radimo kao tim, uzdamo se jedni u druge i podržavamo jedni druge, a po potrebi nudimo konstruktivna mišljenja.

PREDUZETNIŠTVO
Želja za pobedom
Postavljamo ambiciozne ciljeve, uporno obavljamo svoj posao i nikad ne odustajemo. Dinamični smo i tačni i uvek nam je prioritet zadovoljstvo klijenata.

INVENTIVNOST
Želja za opstankom
Posedujemo veštinu opstanka i briljiranja, čak i u najtežim okolnostima. Naša sposobnost se zasniva na kreativnosti i radoznalosti, kao i na želji da preispitamo postojeće stanje.
Jedan od naših osnovnih zadataka je da vodimo maksimalnu brigu o vozilima naših klijenata i da ispunjavano, pa čak i nadmašujemo njihova očekivanja, pri čemu usluživanje doživljavamo kao lako, prijateljsko i pouzdano. Detaljnom proverom svakog vozila osiguravamo da standardi kvaliteta i bezbednosti uvek budu ispunjeni. Drugim rečima, trudimo se da brinemo o vozilima svojih klijenata kako bi oni mogli da se brinu o stvarima koje su njima važne.
Članstvo u kompaniji renomea kao što je Vianor ima određenu težinu kod naših klijenata, ali i od nas zahteva ponašanje u poslovanju u skladu sa najvišim standardima. Prepoznatljive Vianor uniforme, izloženi proizvodi kompanije Nokian Tyres, lako uočljivi vizuelni elementi poput boja i logoa Vianora, ali i prijateljska komunikacija i posvećenost klijentima samo su neki od elemenata koji jačaju brend Vianora i našeg servisa u mislima klijenata.
Naš cilj je da svojim klijentima ne pružamo samo jednokratna rešenja i zato nam je svaki susret važan za izgradnju poverenja i dugotrajnog odnosa. Poznato nam je da je preporuka prijatelja, pa čak i neke nepoznate osobe, ponekad jača od svih marketinških poruka koje šaljemo putem interneta ili nekih drugih reklamnih kanala. Zbog toga se trudimo da ljudi koji izlaze iz našeg servisa budu srećni i zadovoljni uslugom i da postanu u izvesnom smislu naše hodajuće i pričajuće reklame.

Svaki put kada nam klijent uđe u servis vrlo je bitan i način na koji ćemo mu se obratiti. Prva stvar koju želimo da postignemo jeste da se oseća dobrodošlo, čak i u situacijama kada su nam pune ruke posla. Kada nam se obrati za pomoć naoružani smo strpljenjem i razumevanjem za to šta mu je potrebno kako bi smo mu ponudili najbolje moguće rešenje. Da bismo osigurali da saradnja bude što lakša, svako rešenje objašnjavamo na lako razumljiv način, pa naši klijenti ne moraju da budu upoznati sa tehničkim terminima. Takođe, trudimo se i da klijentima koji kupuju proizvode putem interneta obezbedimo jednako prijatno iskustvo kao i onima koji nas lično posećuju u servisu.
Asortiman proizvoda koje nudimo osmišljen je imajući u vidu različite lokalne uslove vožnje i cenovne segmente i obuhvata proizvode za sve namene, bez obzira na dubinu džepova klijenta. Smatramo da se najbezbednije putuje sa pneumaticima kompanije Nokian Tyres i zato svojim klijentima uvek nudimo prvo njih.
Krajnji zadatak servisa Srdanov je da klijentima pruži sjajno iskustvo i vrhunsku uslugu. Poznato nam je da će naše poslovanje biti zdravo samo u slučaju kada su naši klijenti zadovoljni. Ukoliko nam klijenti veruju onda su nam i verni, a mi postajemo njihov omiljeni pružalac usluga za pneumatike i automobile. To je osnovna misija servisa Srdanov. To je osnovna misija porodice Vianor.